دانلود آهنگ

  • ۰
  • ۰

توضیحات تکمیلی

دانلود فیلم we are your friends

دانلود فیلم we are your friends با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم we are your friends 2015

نسخه ها : زیرنویس فارسی چسبیده – زیرنویس جدا

درباره فیلم we are your friends :

بودجه فیلم : $2,000,000

زمان فیلم : ۱ ساعت . ۳۶ دقیقه

داستان فیلم we are your friends :

کول یک دی جی مشتاق است که روزهای خود را با نقشه های بازی در کنار دوستان دوران کودکی و شب های خود را صرف کار در یک آهنگ می کند که دنیا را به آتش می کشد. همه اینها وقتی او با یک دی جی بزرگتر جذاب ، اما آسیب دیده به نام جیمز روبرو می شود ، که او را زیر بال خود می گیرد ، تغییر می کند. با این حال ، وقتی کول عاشق دوست دختر خیلی جوان جیمز ، سوفی ، می شود ، اوضاع پیچیده می شود. با شدت گرفتن روابط ممنوع کول و گره گشایی از دوستی ها ، او باید بین عشق ، وفاداری و آینده ای که مقصدش است انتخاب کند.

دانلود فیلم ما دوستان شما هستیم

تحلیل فیلم :

من امروز بعد از ظهر فیلم را دیدم. من که طرفدار ژانر و سبک زندگی پیرامون آن بودم ، می دانستم چه انتظاری داشته باشم. یک فیلم مهمانی “مهمانی” با یک داستان جالب و صحنه های لذت بخش. متاسفانه ، آن را تحویل نمی دهد. احساس می کنم کل فیلم با سرعت 100 مایل در ساعت در حال انجام است ، اطمینان از اینکه عمق داستان حداقل است. من تئاتر را خالی ترک کردم و گویی داستان واقعاً روی من تاثیری نگذاشته یا من را به فکر فرو برد. همانطور که در بررسی قبلی خواندم ، بسیار سطحی بود. در پایان روز ، این فقط چیزی است که می خواهید با یک گال ببینید تا مدتی بکشد. من استانداردهای پایینی برای فیلم داشتم اما با این وجود هنوز هم توانست مرا ناامید کند.

لینک های دانلود دانلود فیلم we are your friends

  عنوان   تاریخ انتشار
 

دانلود فیلم We Are Your Friends 2015 + زیرنویس

   
 

دانلود فیلم We Are Your Friends 2015 زیرنویس فارسی چسبیده

   

برچسب‌ها:

 

  • ۹۹/۱۲/۰۹
  • frog seres

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی